proberen (essayer)

You think you have found a bug ? You've got a suggestion to modify PhotoFiltre ? /
Ĉu vi opinias vi trovis malbonadĵon ? Ĉu vi havas sugeston por modifi PhotoFiltre ?

Modérateur : Modérateurs

MightyKitten
Membre d'honneur
Membre d'honneur
Version de PhotoFiltre : 6.1.1 NL / 7.0.1 NL
Système d'exploitation : Windows XP Pro/SP2
Processeur : Pentium IV @ 2,66 Ghz
Mémoire RAM : 704 MB

Photofiltre in het Nederlands.

Message par MightyKitten »

The next message is in Dutch, as it concerns a website to be about Photo filtre in Dutch. Not very interresting if you don't speak it...

Nou voor alle Óllanders en Vlamingen dan...

Ik ben bezig met een Photofiltre site in het Nederlands, in de stijl van Antiono (met zijn toestemming). De site is nog lang niet af (ik ben er afgelopen week mee begonnen, en het is niet het enige project waaraan ik werk :o

Zodra de site zover af is dat er echt wat zinnigs te melden valt zal ik het op dit forum melden. Maar er moeten nog heelwat dingen vertaald worden. Ik heb van zowel Antonio als van Pascal Dehont toestemming gekregen hun texten te vertalen in het Nederlands.

Mocht een van jullie een handleiding of ander 'lesmateriaal' via mijn site ter beschikking willen stellen aan het publiek, of mee wil helpen met de vertaling van de Englese en Franse teksten kan je contact op te nemen via email: photofiltre(kringelding)jeroendebruijn.nl

Jeroen de Bruijn
Heis Spiter
Administrateur(trice)|Administrateur|Administratrice
Administrateur(trice)|Administrateur|Administratrice
Version de PhotoFiltre : 6.2.7/9.0.0
Système d'exploitation : Windows XP Pro SP2
Processeur : Intel Pentium IV 3.2 Ghz HT
Mémoire RAM : 1536 Mo DDR

Message par Heis Spiter »

Ik ben bezig met een Photofiltre site in het Nederlands, in de stijl van Antiono (met zijn toestemming). De site is nog lang niet af (ik ben er afgelopen week mee begonnen, en het is niet het enige project waaraan ik werk :o
I'll be able to answer to questions to help you to create Dutsch Board (I've receveived your mail). Good Luck ! And take your time, we like dutsch poeple ;).
Aan herzien !