PhotoFiltre

Le forum officiel de PhotoFiltre
Nous sommes le 26 Mar 2019 15:15

Heures au format UTC + 1 heure

Poster un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 17 messages ]  Aller à la page Précédente  1, 2
Auteur Message
 Sujet du message: Re: Faible activité du forum
MessagePosté: 20 Fév 2019 20:53 
Nouveau(elle)
Nouveau(elle)|Nouveau|Nouvelle

Version de PhotoFiltre: X
Système d'exploitation: 10
Mémoire RAM: 4
I tell you, I have been using this program since 2006. I have not registered on the forum because I never felt the reason to do so. I have bought the software way back in the day. I have never used any other program in my entire career. PhotoFiltre has always been my program of choice. I have been an unregistered lurker for ages on the forum. I have looked at the tutorials, the download packs, and other creative ideas over the years. I consider you a dear friend, Antonio. I would not have had such success had you not created the program. Do not close the program forum, this is a valuable resource for people worldwide. French is not my language, so perhaps there is a lack of interaction because of the language barrier. I have to use Google Translate to read the posts, but none the less I am dedicated enough to translate each post to be aware that this problem exists. I only registered just now, finally, to encourage you to NOT close the forum, and to let you know the positive impact your works has made on my career. So I thank you, and I ask you personally to keep this resource open.

Sincrely,
Sara

Sujet du message: Re: Faible activité du forum
MessagePosté: 05 Mar 2019 15:43 
Régulier
Régulier(ère)|Régulier|Régulière

Version de PhotoFiltre: PFS 10.7.0 / PF 7.0.0.
Système d'exploitation: Windows XP-SP3
Processeur: i3-540-2x3.06GHz
Mémoire RAM: 4Go.
Bonjour Antonio

Mortecouille!
Je viens tout juste de remarquer...
Quoi, fermer le forum?
J'y suis inscrit depuis 2005 et y ai trouvé depuis de nombreuses fois des solutions à mes problèmes.
Et tous ces nombreux contributeurs dont mon ami Tom qui m'a très souvent montré comment tout faire...
Juste à penser de voir toutes ces connaissances et ce savoir-faire finir à la prise de terre m'attriste.
Non SVP maintenez celui-ci ouvert.
Merci!

Luc

Poster un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 17 messages ]  Aller à la page Précédente  1, 2

Heures au format UTC + 1 heure